slapp dag #3

Heyy :D
Asså seriöst..nu måste jag ta å ta tag i mitt liv.. xd tredje dagen jag typ sitter inne, nördar mej vid datan å kollar på tv.. MEEN, så kommer det bli en rätt hektisk vecka denna veckan med, med kompisar, kompisar, kompisar och så lite ridning på torsdag med :D sjukt gött att sätta igång med ridningen igen! :) å sköj å va med kompisar med, såklart ;) har ju inte blivit så mycket av den varan i sommar tyvärr, eftersom vi vart borta så mkt..
Menmen! Nu så ska jag iaf göra lite nytta å gå promenad med mami! :) å sen får jag väl se va som händer ikvälll, kanske ser på nån film eller gör en hårmask eller nåt :P det visar sej ;) eller så ska jag väl sitta å glo på svaleskär eller GG, mina droger<333 :D
Jaja, har väl inte så mkt att tillägga tror jag ;)
Ha en fin kväll!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback