Mysig dag ^^

Tjohej :D
Idag har vart en riktig mysdag ^^ har inte gjort alls mycket, förutom å sett på film :)
Eller ah, cyklade ner till kusinerna å hämtade filmen å sen så fick jag mat där med (Y)
Å sen åkte jag iaf hem, satte på filmen och åt massa naturgodis :D
å sen har jag planerat med frida å elsa med, vi tre ska nämligen ha en heldag i jkpg imån! :D kommer bli awesome! först ska vi in till vätterstranden å ligga där å sola å chilla, sen ska vi dra till öster å shoppa ett par timmar, å sist ska vi på bio! :D har alltid lika trevligt när vi är på bio, haha ;) denna gången blir det en film som heter Bridesmaids, verkar asbra och rolig! :D nån som sett den? :P
Ahja, kommer iaf bli skitkul, har inte träffat dom på typ 1 ½ månad! :o dock kunde inte lollo, men vi får ha trevligt utan henne helt enkelt ;)
Sen kan jag ju tillägga att jag blev lite deppig för en stund sen, när jag fick reda på att min klass kommer ha jordens sämsta schema :'( kommer dö i 8an..
JAJA! Nu ska jag iaf gå och sätta mig vid tvn å kolla på iceage 2 och käka bilar! :D
Få se om det blir nån update imån, annars hörs vi på söndag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback