minnen :')

Nu har emilia precis gått, å jag sitter här..alldeles ensam.. :( haha, nejdå ;) det har vart sjukt roligt idag, verkligen :D även om vi knappt gjort nåt alls, har bara suttit å snackat om allt å inget som hänt sen sist (som va typ för nåt år sen?!) :O :) sen så har vi oxå gjort amerikanska pannkakor, spelat kort, suttit å kollat på facebook å skrattat åt alla nördar i skolkatalogen, hähä ;) å spelat kubb :D
men som sagt, största delen av dagen har gått åt till att prata om massa saker, t.ex alla sjuka/galna/roliga minnen vi har tsm x) typ, när vi alltid härmade pappa när vi såg honom, och när nämner inga namn, kom och lekte med bratz tsm med oss (det va en kille, kan tilläggas xd) och när emilia gick hem från mej på kvällen, så stod jag alltid med en ficklampa å skrek: HEJDÅ!! till henne tills vi inte hörde varann mer, och att vi varje fredag sovde över hos varann å mamma kom alltid hem med ett särkilt godis och sen satt vi å såg på SuperSara å SuperHenrik elr va dom hette x'D hahaha, asså gud, minnen :')
haha, sen skapade vi ett till minne idag med, haha, när mamma kom hem sa hon typ: Ni ska veta hur stor vattenmelon jag köpt! *visar en halvmeter typ med händerna*, å mamma brukar alltid överdriva, men sen fick vi typ världens chock när hon kom upp med typ världens största å tyngsta vattenmelon x'D vi höll typ på å dö xD hahha, se bild x)
så det va verkligen sjukt kul å få träffas igen :D måste bli lite oftare än varannat år, typ känner jag, haha ;)
men nu så ska jag nog ta å se på nån av mina droger GG eller svaleskär tror jag :D
imån kommer allis hit med å sover över! sköjsköj ^^
hahahahahah, bjuder på bilden ;D
haha, SER ni hur stor den är eller?! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback