inne-dag ^^

Tjohej :D
Idag har vart en riktig inne-dag ;)
har typ knappt vart ute alls, lite slappt jagvet, men det har vart så tråkigt väder ju :/ men jag har suttit med syrran å kollat på gossip girl, svaleskär och mumin, haha x) vi ääälskar mumin :D haha.
Men ja..va har jag gjort mer..? JO! Har ju haft ko-jakt! hahah xD igår va det katt-jakt, å idag ko-jakt! Ojojoj va det händer spännande saker här! :D xd haha, nä men det va en ko som hade rymt från hagen till våra grannars trädgård, å då fick vi hjälpa att schasa in den igen x) haha, å sen har jag väl typ, städat lite i mitt rum å då hittade jag mina gamla bratz i en låda, haha, skitkul xd va helt galen i bratz när jag va liten x)
haha, jaja, nu så kommer strax stinas två kompisar, vi ska ha det lite mysigt med toast å fika ^^
men hörs imån!
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback