chill dag ^^

chacha bloggen! :D haha, skoja bara ;)
nej men hej! :P
har inte bloggat idag eftersom det vart så gött väder, å så för att jag inte haft så mkt å skriva om, egentligen x) nä men asså jag har typ inte gjort mke alls idag förutom att solat, solat å solat! å så har jag faktiskt gjort köttfärsås å spagetti med, för första gången i mitt liv! å den blev faktiskt riktigt bra *stolt* ;D hähä, nä men sen så har jag ju haft lite andra spännande saker för mej mer, t.ex fått stå och hålla emot en galen grannkatt eftersom han annars skulle flugit på min stackars katt :'o haha, nä men serriöst, ni skulle sett katten, heeelt crazy :oo haha xd
jaja, det är väl ungefär va jag har haft för mej idag ;D
ja å på tal om att sola så hatar jag min hy -.- asså mina armar, ben å min mage har blivit hyfsat bruna i sommar, medans mitt ansikte knappt blivit brunt alls..! å så blir det jämt typ! å det är ju typ där man vill bli brun -.- asså åh.
jaja, nu ska jag inte sitta här å klaga, de blir ju inte bättre för det, bara tråkigare för er ;)
haha men jaa..vet väl inte om jag har nåt mer att tillägga..jo förresten! glömde ju säga att det va ett mkt trevligt kalas igår, med god mat å god tårta framförallt! :D hehehe.. ^^
nej men det va riktigt skoj, särskilt på slutet när vi spelade rappakalja, mitt favoritspel för övrigt! :D nån som spelat det vansinnigt roliga spelet?! :D hah ^^
ahja, nu ska jag väl fortsätta kolla bloggar å så tror jag :)
men hörs imån!
puss :*
bild från igårkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback